Finding my Daddy for Mommy
Romance / Moder

Finding my Daddy for Mommy

iReader
Finding my Daddy for Mommy
READ EP.1
4.7
Report
In APP, enjoy better reading experience
Download
In APP, enjoy better reading experience
Kawaii Hime (Cute Princess)
The kiss with Saliva....😗😚😙😘
Lmfao_144: .......
total 1 replies
Yuri kai
I'm gonna call dis number .....
might be a handsome guy 😂😂😂😂😂
Mubarik Mumuni: Hey if there is any handsome man there too ask for his number for me plz. Omg I can't stop laughing.
hi sictserz: HAHAHAH
total 3 replies
Sampriti Barman
I Am taking that assistant if no one minds. ( ̄. ̄)
Mubarik Mumuni: Sorry but am taking every single cute guy, even if he is evil in this comic, except for her ex fiancé
Lmfao_144: I guess I will have to wait for the next handsome guy to show up
total 4 replies
peach.
If u guys are wondering where's the other twin read the description
OT7💜!
our ml is so handsome
Mariam Argawanon
twins???? wheres the one 😅
Sofia
hehehehe... serves you right mineta 40 years from now!
Sofia
San yung isang bata? kala ko kambal??? wtf
Sofia
😂 😂 😂 I bet this'll be the best comic I'll ever read, yet
Sofia
I wanna call that number 😂😂😂
Sofia
and yes ghurlll! he's you're Mr. right! No one doubts that
Sofia
Love this!!!
khushi loonia
isnt this hypocritical of her to get angry at her bf cuz he slept with her sister. he could've been drugged just like herself as well
naive 9 year old: he was drugged didn't you noticed he said "I thought it was you."but I like ml even though he is not properly introduced
total 1 replies
Leen_A_Ni
didn't she had twins?
where did the other one go?
Venus: oh my!
🎈 Happy Birthday!
     🔥      🔥      🔥
     📍      📍      📍
     📍      📍      📍
🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂
🎂🍓🎂🍓🎂🍓🎂🍓
🍓🎂🍓🎂🍓🎂🍓🎂
🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂
🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂
Sima Gupta: maybe other one is dead.. or give him or her in adoption...
total 6 replies
kim.arcelle23
Next episode is FL will be pet the two dogs hahaha. I knew it coz it from Chinese mangatoons
Sofia: 😂 😂 😂 I think It was just a mistake, don't take it to heart! We know what it means anyways 😁😁😁
Hewwo Shiro: what? what do you mean "fl will be pet the two dogs" I don't understand
total 2 replies
Elsa Kuchiki
The best birthday present ever
sweet angel angel
nxt plzz
Danica Fabiala
serves him right hahah
yvonne juseyoo
omg, i can't wait to see his reaction when he see his own son
Juvi Chishi
can't wait........ plz 🙏update more
Step Into A Different WORLD!
Download MangaToon APP on App Store and Google Play
Email
MangaToon
Send your comics to email
Facebook
English
Bahasa indonesia
WhatsApp
Hilma
+62 81586331815
Jack
+62 81311091165
Step Into A Different WORLD!
Download MangaToon APP on App Store and Google Play