Action / Fantasy

Forty Millenniums of Cultivation

Haotoon
READ EP.1
4.8
rosetalol lolroseta
Oh my God! What the hell is wrong with you people! If a ton of people keep commenting, "I'm just here for the points" how do you think that will make the author feel! If people come here and blab all over about just being here for points then the author might feel as if no one actually likes their work. If you are going to comment, think of the impact first.
Damerian Dark: mean it must be pretty crappy if it's on here just to get points I'm just saying so people are just putting it because it's true and the author should know by now that not a lot of people like it so they're making us read it so that we can get points
Qxvry: Abhi Yoshi ever heard of manners guess not probably because your parents never learned it either
total 24 replies
HANABI APRIL
█▓▒░▀▀▀▀▀▀▓░░▓▀▀▀▀▀▀░▒▓█
█▓▒░▄█▀▀▀█▄░░▄█▀▀▀█▄░▒▓█
█▓▒░█▄▄█▄▄█░░█▄▄█▄▄█░▒▓█
█▓▓▒░░░░░▒▓░░▓▒░░░░░▒▓▓█
█▓▓▒░░░░░▄▓░░▓▄░░░░░▒▓▓█
█▓▓▓▒░▒▒▓█░░░░█▓▒▒░▒▓▓▓█
█▓▓▓▒░▒▓█░░░░░░█▓▒░▒▓▓▓█
█▓▓▓▒░░▒▓▓█▄▄█▓▓▒░░▒▓▓▓█
█▓▓▓▒░████████████░▒▓▓▓█
█▓▓▓▒░▌▐▌▐▌▐▌▐▌▐▌▐░▒▓▓▓█
█▓▓▓▒░▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀░▒▓▓▓█
█▓▓▓▒░░░░░▒▓▓▒░░░░░▒▓▓▓█
FREAKING 10 MINUTES FCK
**Lovey Dovey**: Why am I thinking that I am in the wrong comic😭😭😱😱
MC: Same lol
total 3 replies
gotta_blast
im only here for the points then im gunna leave only because i dont like this genre it has nothing to do with the story or anything else about this story even though im gunna leave after i get the points doesnt mean that the auther did a terrible jobs because they didnt i think the drawing is great and if i did like this genre then i would really like this story but i dont and other people can like this but the people that just comment rude things and say mean stuff should just stop its gunna do nothing for you and NOBODY CARES I CAN PROMISE YOU THAT SO STOP
Taylor Gingerich: u type a lot dude
total 1 replies
Edaurdo Vanez
For the people who are confused on why theses people are seeing the Mc as a loser is bcs while in coma when absorbing all that memory to. Become
Super OP his body’s energy was used up so the machines thought the Mc lost his powered and capabilities so now they see him as a disabled but little do they know he’s actually fine and probably 100 times stronger but the people don’t know this is whats happening rn so stay tuned.
Edaurdo Vanez: Flan I’m gonna be honest with you I’m not gonna 100% sure but I’m guessing that it’s possible but is very hard but since our MC here has the memory of a legendary dude and stuff he can basically increase his energy level by just consuming those memories and training in the memories of other legendary figures. Again not 100% sure.
Flan Latte: Isn’t it assumed that it’s near impossible to increase your energy level too? Wasn’t that why the poor students had crappy equipment to train with or something?
total 2 replies
koukou kouki
well I simply am finding difficulty following the story the action scenes are drawn so intensely it's making me dizzy to figure out what's actually happening it's lik the author is trying too hard to make it look deep or let's say cool...and There always must be something interesting in the beginning to attract attention but i couldn't find it moreover I kinda don't get it
Superman: @Anonymous u r just amazing..........that explains the whole story to me u r genius 👍👍👍👍👍
Mary Hellen: i know... i just cant get it i don't actually know who is who
total 6 replies
Dua Fatima
wait..... in first episode he was a garbage worm... in second episode he was a survivor from a blast. .... in third episode he was a hungry vulture..... in fourth episode he got a son sword.... in fifth episode he made a TV using a worn out box..... in sixth episode he was a racing driver.... in seventh episode he is going to give entrance exam for university ....... can someone tell me what the heck is happening?????
Dyah Ayu: The world had changed becoming cultivating period. But the technology still intact.
Mary Hellen: hahahaha i wish i could.... m just scrolling down to the comments till i get my points.
total 3 replies
🌹🌸 Can I Get an "UwU" 🌸🌹
Who is here just for points?
LFO123: me tooo
The one that knows : Me me me me!!
I don’t even like this kind of mangas
Well I like some of em but this kind of art work is annoying to me, too much going on in one scene and the bubbles don’t get me started on those! I hate it!

But vampire sphere is good (maybe the only one I like in the whole kind
total 20 replies
- FireMoon -
I believe what’s going on is a new age where there is “self cultivation” (if you read Tales of Demons and Gods, then this makes sense, if not) it’s like inner power. Like Goku when he trains to get to up SS1,2,3, etc. Basically, they are combining people’s power with technology, like in Disney’s: City of Atlantis, where they would use crystals which has “magic” inside that powers their vehicles
**Lovey Dovey**: I don't understand?????? Maybe because I don't rly read chapter 2 ?????? Welp forgive me author :p
Edward Loone: Lol what ??
total 3 replies
Vishal Bhoye
crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update crazy update
Ulumenfoh Abraham
crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz crazy updates plz
K C: Asunasposible
total 1 replies
Dua Fatima
wait..... in first episode he was a garbage worm... in second episode he was a survivor from a blast. .... in third episode he was a hungry vulture..... in fourth episode he got a son sword.... in fifth episode he made a TV using a worn out box..... in sixth episode he was a racing driver.... in seventh episode he is going to give entrance exam for university ....... can someone tell me what the heck is happening?????
Angel Reeves
honestly I don't think it is all that bad. most of the confusion stems from the fact that it jumps right into the story. all the author really needed to do was make one to two panels saying ' this is planet_____ I am a _____ which means really I am some sort of monster hunter looking for vaulable cores to sell' lol maybe not in that exact worrding. just a quick intro to drop you into the mindset.
Welp🤷‍♀️
Wow this story really turned out to actually be a hidden gem of mangatoon. The beginning was kinda slow and there was ALOT of reading but other than that the story and plot was great. I can't wait to see what happens next!! I definitely don't regret overlooking the first few chapters and it's a pity for those who didn't give it a try. They definitely missed out😁
Hyo ki
😂 im reading a comment 😂Don't be angry 😉we are here to reading manga and supporting a author 😌mangatoon is the best among the best ❤️. What wrong when we are telling the true about why we reading this manga 😅 i love truth person . Im here for point too and if im interest im continues reading 😉. Dont be angry . Let enjoy my girlfriend n boyfriend . Love you 😘
Rebecca Lynn Jenkins
I'm here for points but I don't really understand the whole cultivation thing? and the summary wasn't really too helpful so I'm sorry but it's just not my cup of tea. So I read more romance and stuff then futuristic fantasy. like I'll try and read a couple more chapters but *shrugs* it doesn't seem like what I'm usually into
call me 3000 or Groot cause either is cute: hello
help I'm lost and I can't be found..
that's how this storyline makes me feel
total 1 replies
QEB
Why are some people so rude? If you're only here for points, do you really need to comment it? Just read it and not post offending comments after all you're the one who came here. The author didn't force you to. If you don't like it then stop reading. Easy.
gotta_blast: im here for the points but im not gunna be rude about it and i agree with you people that only vone for points dont have to comment it its not like they could do any better and if they can then they can make their own and not be rude to the author im not gunna keep reading this only beacause i dont like this genre it has nothing to do if the art is good or not because i think everything about this is good the art the story line but im not going to be rude and make mean comments about it
darin🖤🤘: yeah you abseletly right 😤😤
total 3 replies
Jay Soco
crazy update pls....crazy update pls....crazy update pls....crazy update pls....crazy update crazy update pls........crazy update pls....crazy update crazy update pls........crazy update pls....crazy update pls....crazy update pls....crazy update pls....crazy update pls....crazy update pls....
Kareena Smith
yassss! cant wait to read more. i dont usually explore much outside "romance" but this series is awesome! so glad the point system got me to start reading this!
also all these ppl doubting his ability are gonna be screwed so bad when he regains his nutrients and therfore spirit root
Rosey Scott
im sorry but im trying to read this and it seems serious butbi cant stop laughing. not trying to be mean or anything but, fatty dragon and blackie!! lol!! those sound like names id come up with and i am horrible at naming things. sorry.
707
Dear author,
We would appreciate it if you could put a crazy update. I’m positively sure that most people would look forward to it.
My regards,
707
^_^: jv sesfww
d
ewawd
total 1 replies
Step Into A Different WORLD!
Download MangaToon APP on App Store and Google Play
Email
support@mangatoon.mobi
Send your comics to email
contribute@mangatoon.mobi
Facebook
English
Bahasa indonesia
Tiếng việt
WhatsApp
Reviana
+62 81385018212
Jack
+62 81311091165
Step Into A Different WORLD!
Download MangaToon APP on App Store and Google Play