Clairvoyance
Clairvoyance
Clairvoyance
on going
Action / Fantasy / Urban romance / Supernatural / Harem / System / Moder
9.9M
4.6
Author Name: TaXue Comic

From an underdog to the king of the world, all it takes is a pair of magical eyes to see through hidden treasures. What he cannot see through, however, is why so many girls are falling for him! MangaToon got authorization from TaXue Comic to publish this content, the content is the author's own point of view, and does not represent the stand of MangaToon.

Positive Reverse
READ EP.1
Subscribe
In APP, enjoy better reading experience
Updated to Chapter 227    /    (4455)
 / 
 Updated to Chapter 227 
In APP, enjoy better reading experience
Download
manga freak
a toast to us who use ad to unlock the next episode 🥂
Shadow manarch god king: Toast of a glass of wine 🍷 for ads 🎉
Xhian Ezekiel Cellan Dozano: toast
total 52 replies
jay
Ha I thought she caught him watching porn for a sec lol
Aquin: I'll read it but can u read mine too pls
Sana Sain: hey guys can you find time check out my chat story 😊 it's called "the lost man " thank you
total 17 replies
Saytama
No9 therapist = No9 the rapist
SRINIVAS 7B: bruh spelling pls RIP lol
Dark void {YC}: bruh I was reading the name that way until I saw your comment 😂😂😂😂😂lol
total 10 replies
Frosty
A good deed always gets rewarded
Shin Yue Hasegawa: not at all
Dnsxb Nsjxns: because doing a so called "good" deed for a reward isn't a good deed. A good deed is when you a deed for others without thinking about consequences
total 3 replies
Hi I'm Fanny! come fly with me♡
poor old gramps he knew his time has drawn near..thats why he gave everything to the promising young lad...haixt
❤️ __lea __ ❤️: This reminds me of the movie sazham
SRINIVAS 7B: so......sad
total 3 replies
(͡° ͜ʖ ͡°)
Golden silver melon??

NOPE. WRONG. It is a rock served with fanciness 👁👄👁
Shadow manarch god king: It’s silver poop
Olachi Okoye: 🤣🤣my thoughts exactly
total 2 replies
윤수인 💜
that old man is so nice😢..he helped the boy 🥺
God of prisoners: Why are you guys sighing? Sigh🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
ay bruh: Ok Fine you win sigh.
total 9 replies
Arsonist
when i close my eyes i see two deceving men who will steal the stamp and blame the ml
Simon Louvensky: me to
GinGin: Yea I see it too
total 2 replies
Gabrielle Breakenridge
Does anyone else realize that he has a tattoo on his arm or is it just me?
SRINIVAS 7B: yes i notice it too
*World destroyer*: It is Sanskrit which is written boldly
total 14 replies
cutieejh
the guy in the "money to burn system" should really go to auctions. it's the easiest way to spend money hahhahsh
*World destroyer*: I agree 👍
ile_ujiro🇳🇬: Well I can't be left out. Please read THE EMPEROR'S CONCUBINE ' when you have the time
total 5 replies
Hi I'm Fanny! come fly with me♡
THE EYES OF GOD IS FINALLY AWAKENING!
KID MANGA: maybe, I guess?
total 1 replies
Duke X
yeah, my main problem will be after all the suffering of the sister when its comes the time for him to pay her back by giving her some much needed relief and pleasure he would be bringing up stupid excuses
Duke X: exactly, I breaks my heart when writers cant give credit where its due
Ana: They’re not free. What are you getting at,
total 6 replies
Loli|l|Kana
I feel bad for her sister in law
Karl: I also feel very bad for her she gets along with him so well
Dia: sorry to disturb you but can you please read my chat story “ He loves to irritating me ” .... I hope you’ll like it...
total 2 replies
Chrysanthemum mochi
That’s dumb you can already predict the sister is going to be attack
Dia: sorry to disturb you but can you please read my chat story “ He loves to irritating me ” .... I hope you’ll like it...
total 1 replies
blâçkpèñsâñjï silversflirtking
FYI my mom said don't collect money from strangers
Adrian Thomas: every bit of money you earn is from a stranger unless every time you're paid you're friends with whoever is paying you
RoRo -: true some can be fake
total 11 replies
-TaeTay-
I love books so much that it kinda killed me to see him roll it up and then cut it😬
Raja Babu: same feeling😡
luna moon crystal: ikr I hated that
total 6 replies
My Belly~(._.)
Don't you find it weird that the fat guy is poor but his friend is rich.
Adrian Thomas: I have friends who are rich but not wealthy and I was on and off homeless after I got out of the foster care system after I was taken from my family. two wildly different people with wildly different pasts can be friends :)
chaeyoung simp for mina: he might just low key HAHHAHA
total 18 replies
Christine
Oh no now the ML is pregnant
ana marie: look into my eyes jorden! look into my eyes! oop the belly popped out
Christine Charle: nice name u have. is mine 2
total 3 replies
Hi I'm Fanny! come fly with me♡
lol waduhek? her sister saw his weird convo lol
ソードアート オンライン: yeyyy thank you
Hi I'm Fanny! come fly with me♡ : okay ill add you later on...i got one friend of mine also here from mangatoon who added me xD
total 14 replies
E.N.D M.E
He might get scammed...
luna moon crystal: same I thought that to
ZA WARUDO!!!!: because of his moustache... looks like smiling evilishly
total 3 replies
Recommended For You
Forged Success
Forged Success
Action/Fantasy/Adventure/Chinese Classic/Cultivation
7 Years Relationship
7 Years Relationship
Romance/CEO/Contributor
Chromosome 47
Chromosome 47
Horror/Action/Fantasy/Sci-Fi/Mystery/Adventure
Super X-Ray Eyes
Super X-Ray Eyes
Action/Fantasy/CEO/Supernatural/Counterattack/Possessive/Modern
READ EP.1
Download App
Email
MangaToon
Send your comics to email
Facebook
English
Bahasa indonesia
INS
Instagram
Step Into A Different WORLD!
Download MangaToon APP on App Store and Google Play
Email
MangaToon
Send your comics to email
Facebook
English
Bahasa indonesia
INS
Instagram
Step Into A Different WORLD!
Download MangaToon APP on App Store and Google Play