A Pretty’s Super Zombie
Action / Romance / Fantasy / Completed / Supernatural / Heartwarming / Zombie / Gentle / Moder

A Pretty’s Super Zombie

ShenYu Comics
A Pretty’s Super Zombie
READ EP.1
4.6
Report
In APP, enjoy better reading experience
Download
In APP, enjoy better reading experience
Mr. X
Zombie going to hospital......
To do what??
Check his blood pressure or heart beat????
MeanMonkey1735: Cant Say I Dont Agree To Mr. X
Nishchay Ratwaya: for treatment of "Food poisoning" 😂😂😂
total 33 replies
❤️hopeless~romantic❤️
When you try to learn karate from a book at home and think your a black belt now
Inpurisnaturalibus😉: but he looks like his dancing 🤣🤣🤣🤣
Hazinx: Hey guys if you have spare time can I bother you to read my episode 0 prolouge of dungeon mania don't forget to leave a comment and please support me on my journey as a writer!
total 10 replies
Love Lay
I think what they mean by a zombie in this story is VAMPIRES 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
How in the world would zombies drink blood, instead they would eat their BRAINS 🤦‍♀️🤦‍♀️
MamaRed: if you think about they are similar.... dead creatures that feed off humans..... only difference is the European categorization issue, smart = vamp dumb=zombie..... screw that though, there are dumb vamps (twilight lol) and smart zombies(izombie).... they are all the walking immortal s and better then us humans........ side note, zombie lady cam you sign me up to be a zombie please lol
MamaRed: if you think about they are similar.... dead creatures that feed off humans..... only difference is the European categorization issue, smart = vamp dumb=zombie..... screw that though, there are dumb vamps (twilight lol) and smart zombies(izombie).... they are all the walking immortal s and better then us humans........ side note, zombie lady cam you sign me up to be a zombie please lol
total 19 replies
Anaysza Ashby
i thunk she needs a Snickers bar
꧁_☬⇱∆𝕯𝖊𝖆𝖙𝖍∆⇲☬_꧂: Stop watching too much ads, buddy
demon princess🖤: Then I’m gonna steal it from you
total 10 replies
Potato
why he suddenly so fine with sunlight
Christian Gonzaga: Hahaha first job first enemy hahahah
🌸Sakura•Bloomer🌸: The woman ghost said; avoid afternoon sunlight, so morning sunlight probably doesn't count?
total 4 replies
Jeremiah Seiuli
no she was no raised like a boy, she was raised like a little shit/criminal
Sam_is_here😊: Tbh I couldnt agree more...she's a big time bish...
total 1 replies
Adam Anugeraha
one important thing to wonder guys, how the f**k an underage kid enters the casino?
Priyanshu Tiwari: with his father i am 17 and i entered many alone
Jamal Watts: yea how do you they let them in
total 11 replies
Cloud0_19
is it just me cause i feel like those legs are too long 😂
Max Official Gaming Channel: S rank or A+ rank
SRINIVAS 7B: it came to me that
it is the epic thigh
total 6 replies
WhoAmI
Why do I feel like he’s actually a vampire rather than zombies as episodes passes
1. Sharp teeth
2. Sucks blood
3. Can’t stand sunlight
Max Official Gaming Channel: supernatural species
Allison Lee: Ohh so his a Chinese zombies 🤔🤔
total 18 replies
Blacc✴️
this guy's really lucky, he was a security who became a vampire, (that's no zombie) and he gets to go to university, skipped the first year for that matter... shit that only happens in manga
Lyth Pearl Buenviaje: for many time's he is a zombie but a chinese kind he did not drink a blood every night but he all way sucks moon light
that is the chinese zombie
Lyth Pearl Buenviaje: for many time's he is a zombie but a chinese kind he did not drink a blood every night but he all way sucks moon light
that is the chinese zombie
total 10 replies
YSA
I don't think she need bodyguards...
maybe doctors would be better
there is something wrong with her brain XD
Eliwan_18: A good lawyer
Laxmi Prasanna: well said
total 7 replies
무슨 말인지 알 잖아^-^
SHE IS a savage +sexy + Nasty women......
She suit the song
" AM A SAVANGE HUH, classy......"
무슨 말인지 알 잖아^-^: it's bossy
✨Yo_daddy✨: Bouji
total 6 replies
Fly~away
escaping the beatings while checking her figure ur impossible dude😂😂😂😂
Jowencha Simon: right, this dude really is something 😂😂😂
total 1 replies
MyMainIsChiharaStudios
Why are they cheering? Someone is trying to kill someone else, and they just stand there cheering
アシュリー: Philippines be like........
Micamicachu: Its more fun in the Philippines!
Lol
total 18 replies
SallyHere
Bruh, not gonna judge, but still. WITH ALL THE EXISTING NAMES, YOU CHOSE MILKY BALL?? 😂😂
Max Official Gaming Channel: after milky way probably
Normie_.mion: IKRRR ITS LIKE A RL BALL😂😂😂
total 3 replies
☆°◇ Red Empress ◇°☆
You had One job
Black Reaper: Friend:She has been kidnapped
Ml:Be like
Mask: your fired
total 4 replies
Light Chazer
he is not a god you can call him Zompire
İts always the purple ones: i like this dialogue in this story its special
Emme: Zompires are scary af
total 11 replies
Antawn Wills Jr.
I think vampire suits them better than zombie
Max Official Gaming Channel: hahahaha lol
demon princess🖤: So true
total 4 replies
Heaven Yang
0 to 100 real quick lol
Max Official Gaming Channel: vroom vroommmm
Yagami Light: haha lol
total 2 replies
Addy the Almighty
Boy in All girls school, My amazing Wechat, and then this... all have the same story...
First, can't even have one true girlfriend
Second moment, are surrounded by beauties😤😤
manga critique🤓: that's what I'm saying
Benimar Manegdeg: same same i love them better than the mortals of doom
total 23 replies
Step Into A Different WORLD!
Download MangaToon APP on App Store and Google Play
Email
MangaToon
Send your comics to email
Facebook
English
Bahasa indonesia
INS
Instagram
Step Into A Different WORLD!
Download MangaToon APP on App Store and Google Play