Fantasy

The Stories of Fleeting Life

ManYu
READ EP.1
4.7
Mils Pen
Curse Alert 🚨 If you don’t post this thing in 5 other manhua then your parents are going to die in 5 years. I’m really really sorry to do this to you. I was forced to do this too. I’m not superstitious or anything but I really really really really love and care about my parents. Plz don’t be angry.
Annora Wal
this comic is ending~
but good thing is that this comic is ending with everything solved in the end, no more questions and I think that it will be a happy ending
Give me love : Lmao i think aqua will be back to ruin the ship
Wendy Lin: You think? LOL. I've seen the raws. Not that soon. I think the manga will continue with story arcs like before.
total 2 replies
jhanelumban
ohhh i know its beautiful kahit nagoyon ko palang babasahin pinili ko to kase naakkarelate ako pag ganito ang mga binabasa
ヽ(^。^)丿
ahhh so excited for the new arc hahahah
Annora Wal
I feel like this comic is gonna end soon
Anonymous: already omg nooo
Hyunie 😙💛🐿️: It's a spoil if I tell u how it ends
total 6 replies
PijuRadiya💖V
Though I hate Twilight , I feel pity for her .
Xanya Carlit
im kinda lost...
Marainasara
amazing!
ishika singh
maybe they have another sister with name Volfox.. ...
jhanelumban
it s interesting storyyy
Teffany Jill Santos
CRAZY UPDATE
PLSSSSSSSE
my heart
i rather they get marries than have a chat while having tea and dessert
Its.pretty.tina
I love this. Really! Even though it’s like decade to wait for the next chapter.
Rekka it is I
Ijust get back cause the next page is total different story again lol... I want to see the white cat after rebirth lol
chitsolu soho
it's gonna be interesting
Monsta X "Someones Someone"
Aqua dingin aqua dingin.. Yang permen yang permen.. Cangcireng cangcireng
Monsta X "Someones Someone": Ada es teh neng? Kagak pake es ya
Another Daisy: mizon mizon akua akua cangcimen cangcimen
total 2 replies
tasty
ok is this different different stories from one book I'm confused
Blank: yes it is
total 1 replies
PijuRadiya💖V
I can't wait for the next chapter
Kai Yeetus
7 DAYS. I CAN WAIT FOR A WEEK FOR THIS
Its.pretty.tina
Shipping for vulcanxsara 😍😍😍
Step Into A Different WORLD!
Download MangaToon APP on App Store and Google Play
Email
support@mangatoon.mobi
Send your comics to email
contribute@mangatoon.mobi
Facebook
English
Bahasa indonesia
Tiếng việt
WhatsApp
Dewi
+62 81586331815
Reviana
+62 81385018212
Jack
+62 81311091165
Step Into A Different WORLD!
Download MangaToon APP on App Store and Google Play