SPOOKY
SPOOKY
SPOOKY
on going
Horror / Contributor / Supernatural
2k
5
Author Name: pennydraws

A sum of horror, creepy, weird or just a single story about 'them'. MangaToon got authorization from pennydraws to publish this manga, the content is the author's own point of view, and does not represent the stand of MangaToon.

Pull Down Pull Up
READ EP.1
Subscribe
In APP, enjoy better reading experience
Updated to Chapter 9    /    (21)
 / 
 Updated to Chapter 9 
In APP, enjoy better reading experience
Download
Morana
DUDE WTF....TAKE RISKS BUT DONT TAKE RISKS IF 99.99% OF THAT WILL BE HARMFUL FOR YOU
Morana
OMG I GONNA DIE!!! BEST STORY EVER
Morana
STORY EXPLAINED: the woman dies and became a ghost.....so she wanted to scare away the child who killed his cousin
MiXhi🐰💜
so the pine flower ate him 🤨👀
Sword_Master ✔️: they've been Devoured by mother nature
total 1 replies
Enma_Killer_Author
waoooo
. very good ... at beginning don't understand but at last, ending so good!
Morana
I HATE SPIDERS....I DESPISE THEM

WHO ELSE IS TON WEASLY???
ReV1vaL
A very deep story ngl
Morana
What a stupid mother...
Morana
She turned into a ghost
Morana
like this comment if you belive in ghosts/have interest in ghosts
Morana
AT FIRST I WAS LIKEE: DUDE....WTF
Morana
For sweeties who didn't understand:

The mask would give pain to its wearer if he/she has a impure heart and it got itself on the babysitter's face because she was arrogant
Sword_Master ✔️
Hahahaha what happened to you swam to deep bruh
Sword_Master ✔️
what the hell!?
Sword_Master ✔️
Who believes in a man eating tree what the heck!?
Sword_Master ✔️
Confused noises *intensifies
Sachie_rose
Shhh
MiXhi🐰💜
Confused 👀
Łıľý Fřążə
will there be more episode?
Enma_Killer_Author
oh my..so sad.

btw authorchan, where are you from?
READ EP.1
Download App
Email
MangaToon
Send your comics to email
Facebook
English
Bahasa indonesia
INS
Instagram
Step Into A Different WORLD!
Download MangaToon APP on App Store and Google Play
Email
MangaToon
Send your comics to email
Facebook
English
Bahasa indonesia
INS
Instagram
Step Into A Different WORLD!
Download MangaToon APP on App Store and Google Play