Tae woke and look at his sides but he sees no one until the bathroom door opened
He sees Kook fully ***** in front of him
With a towel hanging on his waist
Jeon Jungkook
Your awake?
Kim Taehyung
Y-yeah
Jeon Jungkook
Why stutter huh hyung?
Kim Taehyung
N-nothing
Jeon Jungkook
You know Im still angry at you and Jimin
Kim Taehyung
Kook we haven't taken care of your wounds
Jeon Jungkook
Don't change the subject
Kim Taehyung
B-but Kookie Im worried about you
Jeon Jungkook
Fine after I change
Kook went to change and Tae took a bath and changed into Kook's clothes
Kook sees him really small in his clothes
Jeon Jungkook
Cute
Kim Taehyung
Y-ya why are so tall,muscular,and big
Jeon Jungkook
Because I work out
Kim Taehyung
So unfair
Tae pouted
Jeon Jungkook
Hahaha your too cute
Kim Taehyung
Are you still mad at me?
Jeon Jungkook
You may be cute but Im still mad at you
Kim Taehyung
Wha really?
Jeon Jungkook
Ya stop acting cute your melting my heart it's hard to get mad at you
Kim Taehyung
Let's fix your wounds first
Jeon Jungkook
Okay
Tae was fixing Kook's wounds and after that
Someone knocked at the door
Jeon Jungkook
Come in
Kim Seokjin
Kook we have a guest
Jin was shocked seeing Tae with Kook after last night's fight with Jimin cause of Tae
And wearing his clothes but he said
Kim Seokjin
Tae you look too cute in his clothes
Kim Taehyung
Why thank you
Kim Seokjin
And tiny
Kim Taehyung
What?!
Jeon Jungkook
Hahaha
Kim Seokjin
Hahaha
Kim Taehyung
Am I that small?
Tae pouted
Jeon Jungkook
Yep
Kim Seokjin
Get up the guest's name is Y/N
Kim Taehyung
Ok!
Jeon Jungkook
Ok
They all got out of the room to greet a guest
Kim Taehyung
Y/N!
Ha Eun
Hey bestie
Tae hugged Y/N like a little baby
Ha Eun
Your still pretty and cute as ever Tae Tae
Everyone was shock except Kook cause he knew she was coming
Kim Taehyung
You guys shock
Jeon Jungkook
Nope you told me she was coming
Ha Eun
Tae Tae Im here to tell you something
Kim Taehyung
What is it?
Ha Eun
Your so pretty
Kim Taehyung
O-oh thank you
Jeon Jungkook
Is that all?
Ha Eun
Yes I'll call you if I can
Ha Eun
Im in a rush
Tae kissed her on the cheek and said
Kim Taehyung
Bye bye
Ha Eun
Okay bye
Kook was shock to see Taehyung kissed a girl on the cheek
Jeon Jungkook
She your crush or something?
Kim Taehyung
Nope
Kim Taehyung
We do that right Jiminie?
Park Jimin
Yeah we were best friend's in high school
Park Jimin
Tae is always clingy to her
Kim Taehyung
Yeah
Jeon Jungkook
Im going out
Kim Namjoon
Nope manager said we cant go out
Jeon Jungkook
What the heck!?
Kim Seokjin
Yeah
Jung Hoseok
Lets play truth or dare so we can be entertained
Min Yoongi
Yup
Kim Taehyung
Okie
Jeon Jungkook
Fine
They all sit at the floor while spinning the bottle and it lands on Tae
Park Jimin
Truth or dare Tae?
Kim Taehyung
Dare
Jimin smirked and said
Park Jimin
I dare you to kiss the person who is beside and that's Kook who is sitting on the couch
Jimin knows Tae likes Kook
And the other members will be pleased cause they ship the two
Kim Seokjin
Do it
Everyone started to say do it
Kim Taehyung
Fine!
Kook was shock to hear that Tae said yes
Tae started to stand in front of Kook
Park Jimin
Tae dont be shy~
Kim Taehyung
Jiminie!
When Tae looked at Kook he sees that he is smirking
Kim Taehyung
Y-ya dont do that kind of face
Jeon Jungkook
What kind?
Kim Taehyung
That
Tae pulled the collar on Kook's neck to him and kissed him
The two started to enjoy the kiss that they dont want to let go
Jung Hoseok
Kook let Tae sit he must be tired standing
Park Jimin
Yeah
Kim Seokjin
Let him sit
Min Yoongi
Do it
Kim Namjoon
Ya just do it if you are a true man
They both pulled away
Tae pushed Kook to the couch
And said
Kim Taehyung
Enjoy this while it lasts
Jeon Jungkook
Of course
Tae sits on his lap and wraps his arms on his neck while Kook's arms on his waist
Kook started to push his tounge inside Taes mouth
Tae starts to moan
Kim Taehyung
Hmmm~
Kim Seokjin
This is rare to see
Park Jimin
Well I can see they are using their tounges
Then the two pulled away
Jeon Jungkook
Wow you taste so good
While licking his lips
Kim Taehyung
Ya stop it
Then Tae stood up and sat on his lap again but this time above his clothed member
Tae hides himselfon Kook's neck and started to wiggle his hips
And Kook groaned
Jeon Jungkook
Argh
All of them stopped to play cause they were getting tired
Tae go to Kook's room to cuddle
Jeon Jungkook
Tae can you help me with the problem you created?
Kim Taehyung
What problem that I created?
Jeon Jungkook
When you were sitting on my lap your little *** sat on my you know
Kim Taehyung
What!?
Jeon Jungkook
Will you help me?
Kim Taehyung
Go ask your crush
Kook picked him up and trapped him
On the wall
And said in a very dominant tone
Jeon Jungkook
Help me or else I'll be rough
Kim Taehyung
F-fine
Read Next Episode
Step Into A Different WORLD!
Download MangaToon APP on App Store and Google Play